BackUp Desert.Thunder.rar
BackUp Desert.Thunder.rar Rozmiar 186,9 MB |
Strzelanina z silnym naciskiem położonym na arcade'ową (zręcznościową) rozgrywkę. Gracz zasiada za sterami ściśle tajnego, prototypowego czołgu M1A6 wchodzącego w skład eksperymentalnej dywizji i bierze udział w kilkunastu fikcyjnych misjach.
Dywizja, w skład której wchodził sterowany przez gracza czołg brała udział w tajnych działaniach wojennych o kryptonimie Operacja Pustynny Grom (Operation Desert Thunder). Ich celem było obalenie pewnego ugrupowania terrorystycznego, które przejęło władzę w jednym z państw bliskiego wschodu (autorzy gry nie podają jego nazwy). Niestety, operacja zakończyła się niepowodzeniem. Cały batalion został zniszczony. Na placu boju pozostał tylko jeden czołg i to od gracza będzie zależało czy zdoła wydostać się z zastawionej przez wroga pułapki. Nadrzędnym celem jest przebicie się do stolicy wspomnianego państwa gdzie będą czekały inne sojusznicze jednostki. Po drodze gracz musi stoczyć walki z zastępami wrogich żołnierzy, czołgów i innego rodzaju maszyn. Do dyspozycji ma tylko ten jeden eksperymentalny czołg. Nie może liczyć na żadną pomoc poza wsparciem satelitarnym ze strony dowódców.
Autorzy gry główny nacisk położyli na atrakcyjność i widowiskowość warstwy zręcznościowej. Gra nie ma nic wspólnego z popularnymi symulatorami czołgów. Maszyną kieruje się w uproszczony sposób, jest ona także znacznie trudniejsza do zniszczenia. Zadbano jedynie o zachowanie fizyki świata. Akcję gry ukazano z perspektywy trzeciej osoby. Przez cały czas można obserwować sterowany eksperymentalny czołg. Desert Thunder powstał na ulepszonym enginie Unreala. Dzięki temu otoczenie jest szczegółowe. Gra wykorzystuje wiele nowoczesnych efektów. Jednym z największych atutów engine'u są ogromne plansze w pełni wykorzystujące potencjał silnika. Niewątpliwym atutem jest również możliwość demolowania otoczenia. Gracz może wysadzać niektóre budynki, samochody a nawet przebijać się przez wybrane obiekty (np. mury).